Jag vill resa

Hej!
Har kommit hem från skolan, sköönt. Dagen har varit bra, drog på mig mjukisbyxor i morse och segade genom hela dagen. Nu ska jag snart åka till dansen och träna! Ska bli göttis. Först mtv, sen plugg och sen dancehall. Ingen capoeira. Fy fan.
I idrotten i skolan håller vi på och skriver mat- och träningsdagböcker nu. Ska bli spännande att se vad jag uppnår i slutet av detta. Inget typ.
Värst vad deppigt allt låter? Jag är inte deppig, lite trött kanske.

FÖRRESTEN! Har suttit och kollat i bland STS språkresor. Det finns så sjukt många häftiga resor! En i USA, man åker från Los Angeles till New York!! Superdyrt men sååååå värt det! Men det finns också en resa till Brighton med danskurser. Man kan åka till Frankrike, Kina, Grekland, Malta, SYDAFRIKA och Australien också! Det är helt sjukt.. Jag är så supersugen på Sydafrika, USA och Australien. Nu blir det till att spara pengar!
Men först ska jag dra och dansa lite,
puss

Kommentarer
Postat av: Karin Sandberg

Hej!



Kul att du är intresserad av att åka iväg på språkresa! Det är en underbar erfarenhet. EF har också många härliga alternativ – du kan tex dansa streetdance på Malta eller Torquay, surfa i Kalifornien eller resa till Sydafrika eller Austalien. Hör av dig till oss om du vill veta mer! Ring oss på 08-58 79 30 30 eller maila på sprakresor[at]ef.com. Läs mer på http://www.ef.se, eller specifikt om våra danskurser http://www.ef.se/master/lt2010/action-learning/street-dance.aspx.



Ha det bra!



Karin, EF Education First

2010-03-02 @ 14:15:51
URL: http://www.ef.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0