Gossip girl

Hej.
Förlåt för att det inte har varit någon uppdatering men igår var jag hos min farmor med hela familjen. Min syster hade kommit hem fårn Stockholm! Det var lite mysigt. När vi kom hem så funkade inte internet heller. Knas. Men nu funkar det, och jag behöver inte ens ha en nätverkssladd här i vardagsrummet. Gött.

Idag har jag nästan bara varit i kyrkan. Åkte dit vid.. halv tio i morse och övade sång och dans. Vi skulle nämligen dansa och sjunga på gudstjänsten. Vi övade dansen i säkert en timme, och tillslut satt den, men när vi gick in och precis skulle dansa så tappade alla bort sig. Eller alla, vi var tre stycken. Oj oj, det gick så dåligt! Men det var roligt, och jag tror inte riktigt någon brydde sig om att alla tre gjorde olika saker. Jag tycker om dom människorna så mycket. Massa massa.

Jag har shoppat lite med mamma idag också. Vi åkte till "DLK" efter gudstjänsten och jag kom hem med.. en bikini och en tröja. Mycket fint. Orkade inte träna idag heller! Har ju gått och blivit förkyld! Så nu går jag och nyser var fjärde sekund och snorar ner allt, mysigt.
Snart är det gossip girl också. Jag orkar inte skriva mer nu, blir trött i huvudet.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0