030310

Hej!
Kom hem från skolan halv fem! HALV FEM?! Jag har aldrig varit i skolan så länge. Jag går ju bara i åttan, vad är detta? På en dag har jag spenderat 8 ½ timme, i skolan! Tänk vad mycket annat jag kunnat göra. Jag kunde ha sovit, försökt springa ett maraton, lekt inte-nudda-golv i mitt hus, åkt till heden 16 gånger, kollat på 16 avsnitt av vänner och gjort massa saker! Men inte då. Nej nej.
På engelskan idag skulle vi haft redovisningar, men läraren var inte där, så jag stickade hela den lektionen. Mycket roligt.
Nu är jag så shoppingsugen så jag spricker. Måste byta en tröja som jag fick av mamma och jag vill ha snygga tunikor och leggins med skinndetaljer! Har ju sparat pengar nu. Jag låter så desperat just nu.

Nu ska jag slappa lite till i soffan i alla fall, sticka lite till, sen blir det kanske en powerwalk med Elsa och lite pluggandet. Det är läget just nu!
FÖRRESTEN, om ni undrar varför jag inte har några outfitbilder så är det för att min kamera har gått sönder, så jag får se hur jag löser detta.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0