You are the one that I want

Hej!
Nu sitter jag här och dricker varm choklad igen. Det är ju så gott! Frida och jag kom fram till att frida är beroende av film och jag är beroende av carm choklad..
Snart ska jag sätta igång med att packa! Både dansväskan och lägerväskan! Hela helgen ska jag vara på gospelläger med min konfa, ska bli galet kul! På söndag är det konsert i "min" kyrka så alla ni som vet vilken det är är välkomna klockan 19.00!! Det kommer bli mäktigt, med runt 200 pers i kören!
Men först ska jag dricka upp min choklad och lyssna på mina älsklingspojkar. Favoritlåtarna just nu är Astronaut med Salem Al Fakir och You are the one that I want med Jim Stärk.

Ni vet You are the one that I want låten från Grease? Den sjunger Jim Stärk och han sjunger den precis så det blir min musiksmak! Jag är helt förtrollad.. Lyssna på den
PUSS

Kommentarer
Postat av: simone

sv: När han väl hinner lägga sig en stund så gör han det ja :)

2010-01-30 @ 18:34:18
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: iida michael jjackson ;*

Vill du synas på min blogg? (:

Isf kolla senaste inlägget!

2010-01-31 @ 20:11:08
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0