You are messing with my mind

Hej!
Hur är läget idag med mina läsare? Jag kom hem för ungefär en timme sen.. Har inte gjort mycket sen dess. Har börjat skriva lite på en ny låt.. och letat klädaffärer i New York, försöker hitta på lite saker jag kan önska mig av pappa.
Jag känner verkligen inte för att göra något speciellt nu, även fast jag typ har tråkigt. Önskar det vore konfa igen. Ska nog sätta mig och spela sims lite, är på sims-humör.
En sak som jag stör mig på, det är att jag inte lägger upp mina bilder som jag tar om dagarna med mobilen! När jag var och åkte pulka i lördags hade jag tagit massa bilder som jag tänkte lägga upp och skriva lite om dagen, gjorde jag det? NEJ. Jag blir lite sur på mig själv, får bli bättre på det där! Uppdatera också kanske.. blir lite tråkig uppdatering nu.
Men jag har ett annat inlägg på G. Kom tillbaks senare!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0