You and I, and lots of oldies

Hej!
Idag har jag varit vaken länge! Och dagen är inte slut än. Det blev ingen promenad i morse för jag satt och velade så länge så jag behövde skynda mig med duschen. Tillslut kom jag till kyrkan och träffar Gabriel. Vi står en stund och väntar på annat folk. Ingen kommer. Nehe. Vi trodde fler skulle komma men det var bara vi två + några ledare (och massor av gamlingar såklart).

Jag tände ett ljus för Simon i min konfa, hans morfar dog igår. Sen var det slut, vi tog lite fika och snackade med Emil (konfaledare) om lumpen och våra efternamn. Sen var det slut. Då gick jag och Gabriel till olika bussar. När jag kom till heden så såg jag inte vart min buss skulle gå. Varför har dom gjort det så förvirrande där? Helt onödigt.
Fick i alla fall skjuts hem av mamma. Och nu måste jag städa. Jippie. Jag inser också nu att jag precis har skrivit ett inlägg om min dag. Det händer inte ofta, jag gillar egentligen inte att skriva om vad jag gör på dagarna (bara). Men nu vet ni!
Nu blir det musik på högsta volym och dags att börja städa.
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Johannes

Jag tänkte åka till bk. Men gick på gudstjänst i rosa huset istället. Du får ha det grymt! Vi ses på tisdag, KRAM

2010-01-17 @ 14:51:42
URL: http://pandalover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0