Stjärtlapp

Godmorgon!
Idag är jag på gott humör! Solen skiner och än har jag inte gått ut, det är -10 ute så tills jag fått på mig lite mer kläder så stannar jag inne.
Jag blev sugen på att åka pulka idag. Igår var vi tvungna att gå till Elsa för att lämna hennes lillebrors skridskor och då gick vi förbi en backe som finns här och den var helt isig så vi åkte på plastpåsar och det var jättekul så idag ska jag åka lite pulka och så med Elin och Frida. Sen blir det nog varm choklad och lite mysig film att titta på!
Hoppas ni får en bra dag. Glöm inte anmäla er till tävlingen!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, jo de är sant. hatar vintern :P Nu vill jag ha sommar ;P hihi, de är bara bra med mig :) Kram<3

2010-01-09 @ 14:20:31
URL: http://taas.blogg.se/
Postat av: Sarah :)

SV: Ahaaa, men jag tyckte bilderna var jäääättefina!

Åhh, tack så mycket, fyfan vad jag höll på för att få dom på rätt plats så dt e ju bra att du gllar det!

Puss på dig käära TOMPIS! :D

2010-01-09 @ 15:38:25
URL: http://baralillasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0