Sjukling

Hej. Godmorgon.
Nu ligger jag hemma i soffan med ljudet av topmodel i bakgrunden och en varm filt över mig. Jag mår inte så bra så jag bad om att få gå hem. Jag känner mig lite snurrig och har ont i huvudet och halsen, ogilla. Jag har druckit lite varm choklad och ätit en clementin. Ska äta mycket frukt så mår jag nog bättre snart.
Nu ska jag nog sova lite, kanske orkar med att spela lite sims, det gör man nog alltid. Och sova lite till. En sak som jag stör mig på när jag mår dåligt så känns det som om lärarna alltid tror att jag bara spelar dom ett spratt. Alla blir lite fundersamma och frågar alltid varför jag inte mår bra och ser så misstänksamma ut. Det kanske är för att jag alltid får sån konstig röst när jag är sjuk..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0