Pull yourself together!

Alltså nu är jag lite sur på mig själv. Ni vet den där känslan av att man är "frisk"? När man tränar regelbundet och är aktiv. Nu när jag inte dansat på typ tre veckor eller vad det är så känner jag mig otroligt otränad! Ångrar att jag inte köpte ett månadskort på friskis & svettis när danssäsongen var över. Nästa vecka ska jag banne mig powerwalka så ofta det går. Sen är det dans igen. Gud va härligt!

Måste verkligen "trappa ner" med godissuget också. Det är säkert Vanessa som påverkar mig! När hon blir godissugen blir jag också godissugen. Usch usch. Skärpning på mig nu!
Jag kände bara för att skriva av mig lite! Hoppas ni har haft en bra dag, jag själv har stickat med Vanessa framför Navy CIS (heter det så?). Jag har faktiskt lärt mig sticka!

Sen skulle jag gärna vilja ha tips på ställen i stockholm som man kan praoa på. Vet ni någon trevlig klädaffär? Ett mysigt café? En cool frisörsalong eller vad som helst? GE MIG TIPS!
KRAM

Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas du haft en bra dag =)

2010-01-14 @ 22:01:07
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Simone

sV: TACK Moa! vad snäll du är :D

2010-01-16 @ 02:07:53
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: evelina hansson

skitsöt blogg du har.

tycker du att jag ska ha en frågestund, snälla svara i min blogg tack (:

kramar.

2010-01-16 @ 11:09:57
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

roligt med din kommentar!

håll dig nu idag, för att frågestunden startar nu! :D

2010-01-16 @ 13:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0