Plugghjälp, ja tack!

Alltså jag är sämst på att plugga.. om en kvart börjar nästa dans och såhär mycket har jag hunnit skriva:

Ska vi verkligen behöva oroa oss för att våra barn får fel uppfattning om världen redan när de är små? Har reklambyrån verkligen rätt att sända ut fel signaler till barn?

 

Sedan 1991 har det varit som lag i Sverige att reklam inte får riktas till barn under 12 år. Ändå så görs det reklamer som tilltalar yngre barn.  

Helt meninglös text också! Den första meningen liksom, vadå våra barn? Jag har ju inga barn.. Åh jag suger vekrligen på det här! Nu blir jag sur på mig själv..
Hejdå

Kommentarer
Postat av: elsa

haha jag tänkte faktiskt också på det när jag valde bilden, mer orkade inte klippa bort det :P

2010-01-28 @ 20:43:57
URL: http://alltomelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0