Myrorna


Elsa hittade fina saker.


Jag tyckte inredningen var underbar.


Elsa letar o letar


Jag hittade lite enkla, tuffa t-shirtar


Såna här hängare vill jag ha när jag flyttar hemifrån. Stentufft!


Dom hade fina väskor med smycken i.

Mitt i allt det gamla fanns det discokulor, jag tyckte det var tufft.

Jag skulle inte tacka nej till den här soffan! RÅTUFF!


En pälsmössa med skärm.. inte riktigt min grej.


Mer skor. Ettpar andra snygga klackisar med lägre klack.


Den här tuffa tröjan hittade Elsa, men hon ville inte ha den så jag provade den. När jag provade den och sa att jag skulle använda den till dansen ville hon ha den igen. Too late ^^


Inga converse men fina kopior med blommor på. Perfekt till våren!

Nu ska jag kolla på Flickan som lekte med elden, mamma orkade inte se den när vi hyrde den förra gången så nu fick jag se den igen.
PUSS

Kommentarer
Postat av: elsa

Tufft Moa! Du hittade massa TUFFA grejer ;)



Hahah puss på dej

2010-01-16 @ 16:06:05
URL: http://alltomelsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh gud! JAG MÅSTE DIT SNART IGEN! Finns stentuffa saker där ju :)

sv. Haha vad gullig du är, jag passar ju inte alls i allt hår ^^

2010-01-16 @ 16:15:41
Postat av: Hanna

That was me;D

2010-01-16 @ 16:16:03
URL: http://dearhanna.blogg.se/
Postat av: hanna

NAjjjs. Vad snygga saker!! JAG ÄLAKAR DOM

2010-01-16 @ 20:29:11
URL: http://sstory.blogg.se/
Postat av: Nessa

Jag känner att du gillar ordet tufft kanske :P

2010-01-18 @ 20:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0