Lite blandat

Hej.
Hur är läget med er? Jag mår faktiskt bättre.. låter fortfarande som en täppt gris när jag pratar och det rinner nästan floder från min näsa. Det ogillar vi. Det är faktiskt lite otroligt, men jag ligger i sängen och klockan är kvart över nio! När låg jag i sängen såhär tidigt senast? Jadu.. det måste ha varit innan jag började femman! Minst. Det är väl så när man är sjuk.
Jag ska i alla fall plugga lite matte för jag kom på att vi har matteprov i morgon. Sen ska jag läsa min underbara bok! Nu har det kommit lite sexigare delar (hoho, det gillar vi!). Haha, jag är för trött för att blogga nu.

Jag måste bara visa er en sak, Elsa visade det också men jag måste visa det! Hur snygga är inte dessa koftor?! Den gråa är ju helt PERFEKT. Den vita.. inte lika mycket men den duger. Men den grå!! Oh-la-la.
Haha förresten, jag tänkte på en grej. Elsa ringde vid halv nio.

E: Du vänta, det ringer någon annan!
M: Aha okej..
E: jag ringer dig snart, hejdå!
M: men du, ring om 20 minuter då, jag ligger i badet!
E: javisst!
*klick*

Nu har det gått 50 minuter.. Man undrar ju ibland alltså.
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0