I want it so bad



Just nu ligger jag här i soffan med huvudvärk och är SÅHÄR avundsjuk! Ellinor hittade den här superdupersnygga mockajackan på Cubus för 249 spänn!! Den kostar egentligen 999 kronor men hon fick den för halva reapriset typ! SNÄLLA GE MIG! Jag ska ta en lite tidigare buss idag till konfan, för JA klart jag går på konfan ÄVEN fast jag är sjuk, och smita in snabbt på Cubus och se om den kanske finns! Annars får jag väl fortsätta drömma..

Anyway, sitter och kollar på Ellen DeGeners show och Robert Patterson är där! Jag måste säga, han är faktiskt ganska snygg, ändrar nog min åsikt, he's so hot!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Lotta

Väldigt fin, hoppas du hittar den :)

2010-01-27 @ 23:56:57
URL: http://loodie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0