Genius

Just det. Tänkte berätta för er om min lilla händelse med mikron igår. En trött Moa + en mikro är ingen bra kombo kan jag säga.
Efter skolan när jag kom hem så var jag plötsligt jättetrött, det gick visserligen över sen, men så såg jag att vi hade en muffins kvar hemma (!). Den kan ju inte bara ligga där tänkte jag..
Jag satte in muffinens på gallerställningen som vi har i mikron (den är uttagbar) och efter ett tag hör jag hur det börjar knastra. Jag tittar dit och ser blixtar och sen börjar det brinna! Jag får panik och börjar hoppa för jag vet inte vad jag ska göra. Har aldrig släkt en eld någon gång och jag vet inte vart vi har brandsläckare..
Smart jag var som satte in en muffins med papper på, på en metallställning i en mikro. Riktig geni varning.

Elsa och jag diskuterade det här när vi shoppade, hur tänker dom som gör mikrovågsugnarna när dom skickar med en ställning? I metall! Hallåå liksom..
Nu har jag lite ont i huvudet.
KRAM

Kommentarer
Postat av: findel

Fin blogg!

Allt bra?

2010-01-16 @ 23:04:24
URL: http://findel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0