Första träningen

Hej!
Just nu sitter jag på min dansskola och pluggar lite, jag upptäckte att det fanns trådlöst internet så nu blir det lite bloggning (eller säger man blogging?) också! Jag var ju så smart (inte) så jag glömde mitt usb hemma så nu måste jag skriva om min debattartikel! Visserligen hade jag bara skrivit typ tre sidor.. men men!

Jag är faktiskt inte så ur form! Det gick hyfsat bra på MTV:n, det är en ny dansstil jag provar på nu och det är sjukt kul! Om en timme har jag jazz så nu måste jag verkligen skriva den där jädrans debattartikeln! Mycket tjat om få grejer.. jaja!
KRAMISAR

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad tråkigt att du glömde USB minet. Jag hade aldrig orkat skriva om allt!! :O

2010-01-28 @ 18:08:54
URL: http://hey-myhistory.blogspot.com
Postat av: elsa

BARA tre sidor?! Ska den inte var kort?! ..

2010-01-28 @ 20:36:08
URL: http://alltomelsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

tree sidooor? whaaat!:)

2010-01-28 @ 22:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0