Det regnar köttbullar

Hej! Eller godmorgon, det är vilket som.
Det har varit galet dålig uppdatering här på bloggen och det är jag lite ledsen över, dels för er skull och lite för min. Jag tycker ju om att uppdatera.
Nu har jag dock inte tid för min lilla kusin är här och vi ska åka in till stan och gå på bio! Vi ska se Det regnar köttbullar. Precis i min smak. Lite kul ska det allt bli.

Igår åkte Immisen och jag in till allum för att shoppa lite. Hon hittade ett par supersnygga skor! Får kanske låna dom någon gång? Även fast jag har minifötter.. Jag hittade två grejer på bikbok för 99 spänn!!! Det är ju ingenting... Jag hade tänkt att lägga upp bilder på det nu, men minneskortet funkar inte.. Så det får bli en senare.
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: S

Moa va ska du se det regnar köttbullar?;)

du får gå på den igen med mig! hahahhaha trodde jag var den enda som ville se den:)

2010-01-24 @ 13:46:42
Postat av: Hanna

HAHA DEN FILMEN MÅSTE JAG SEE!

sv. Okaaj, nästa gång är nog i Mars. Men du hängde ju på placet där många av mina kompisar var, berättade inte Frida det? När ni precis åkte drog många av dem till oss, ni hade ju lätt kunnat hänga på då :P

2010-01-24 @ 13:49:34
URL: http://dearhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0