Dagens


Ojj höhö, tänk bort min mördarblick på första bilden. Fick ta bilder i farten samtidigt som jag pratade i telefon med Elsa. Det blev inge bra, är ju inte på min vanliga dagens-plats. Så det fick bli med blixt och det blev inte bra. Men idag har jag på mig min nya goa kofta från ginatricot, linne från rut m.fl, jeans från H&M, halsband från Marc Jacobs och min älskade dödskallering från glitter.

Sen vill jag tipsa om Elsas mode. Elsas blogg finns nämligen på riktigt! Me loooove! Jag har verkligen ingen aning om det är sant eller om allt hon skriver bara är för boken men I LOVE IT

Nu drar vi snart!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: malin

sv: åh :D jag var på bio igår men jag såg "sherlock holmes" hah :D jo allt är bra här med =) vad gör du då? :)



tyvärr men håller inte på med länkbyte :)

2010-01-05 @ 21:19:48
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0