You are always closing your door

Hej!
Igår blev jag inte klar förräns halv ett och gick och kunde slänga mig i sängen vid ett. Snacka om att jag var trött när jag vaknade i morse! Men dagen har varit väldigt bra och vi har inte så himla många läxor så jag softar lite. Det var skönt att jag satt länge igår och verkligen gjorde klart mina anteckningar för annars brukar det bli så att jag inte vet vad jag ska göra och känner mig ledsen men nu blev det bra!

Senare ikväll är det träning också, inte alls sugen. och jag får inte glömma att stretcha idag...
Men en sak jag skulle säga! Jag såg att jag vann länktävlingen hos Dearhanna! Det var roligt, jag som aldrig vinner nåt, hihi!

Klicka på den snygga bilden så kommer ni till Hannas blogg!

PUSS

Kommentarer
Postat av: aw - gotlandstöis ツ

haft en bra måndag?:)

2010-02-08 @ 16:44:31
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh vad söt du är! NU var det ju inte jag som skulle vinna en länkning ;)

2010-02-08 @ 22:43:24
URL: http://dearhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0