.. And I was stuck in the middle

Hej!
Sitter här helt ensam på rummet med vindruvor och cola. Jag har blivit lite beroende av cola, inte bra! Funderar på om jag ska spela lite sims eller om jag ska kolla på nån film eller serie. På datorn då, orkar inte med all denna tyskan! Allting dubbas ju.
Idag har varit en mysig dag, igen! Soligt och härligt. Vi började dagen med att åka snowboard, i alla fall Elsa och jag. Sen efter lunch bytte vi till skidor. Fick ett par nya idag så mitt humör är på topp!

Snacka om att jag är trött och lite mör i kroppen. Klockan är kvart över nio och jag är supertrött! Blir väl till att lägga sig tidigt ikväll, i morgon ska vi nämligen till stubaier gletscher, det är en glaciär som vi har besökt varje år vi är här! Förra året var det dock suuuperkallt och molnigt så vi hoppas på sol den här gången!

Ha det bra där hemma, eller om ni är någon annanstans! Shoppa lugnt, hihi, och lite för mig!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Joachim

Najs bild;)

2010-02-15 @ 21:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0