Tick tack

Hej!
Värst vad tiden bara flyger fram! För bara en stund sen var ju klockan elva och vi fick gå hem från skolan. Egentligen slutar vi 12.10 men det var en vattenläcka från all snö så vi fick gå hem. Anyways.. har varit hemma hos Elsa med Linnea, Sandy, Viktor, Tom och Isak. De flesta har dragit hem nu och jag ska också snart dra mig. Ska hem och vila, packa, hämta ut lite pengar, och sen runt halv sex tror jag åker jag ut till Björkö för att gå på Limaåtreträff! Ska bli supermysigt. Det är alla människor som var med på skidlägret i Lima som ska träffas, logiskt va? lima-återträff.

Kanske blir lite mer uppdatering när jag kommer hem, eller det blir det!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0