Rodel

Hej!
Jag skulle ha skrivit ett inlägg för några timmar sen men då skulle vi tydligen äta mat och efter maten åkte vi upp mot backen igen, men hoppade av ungefär vid hälften och åkte rodel! Det är väldigt roligt, men nu åker vi i total mörker i en läskig rodelbana mitt i skogen så lite läskigt blir det. Nu åkte jag med Carro också, det ar inte den smartaste idén! Båda fick typ panik på varandra för att vi skrek så mycket. Jag hamnade i nåt läskigt chocktillstånd. Kunde inte andas, fastän jag andades djupt. Allting snurrade och jag var vit i hela ansiktet. Fy helsike va obehagligt det var!

Men det är glömt nu. Typ. Jag är superdupermega trött så jag ska banne mig gå och lägga mig nu, ville bara säga att jag lever!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0