Keep On Walking


Sådär, då har första deltävlingen i melodifestivalen varit. Min älskade salem al fakir gick vidare till final! Jag log för mig själv när jag hörde det. Ola gick också till final och
Här kommer en liten resumé.

1. Ola - Inte min musiksmak så jag har ingen åsikt angående hans låt eller framförande.

2. Jenny Silver - Det var något mystiskt i låten som lockade mig! Först tänkte jag att den inte var bra, men sen ändrade jag mig. Hon får ett hjärta för jag gillade hennes outfit!

3. Linda Pritchard - Linda matchade klänningen med hårfärgen.. det hjälpte dock inte så mycket, jag gillade det inte.

4. Pain of salvation - Oh my! Dear God! Även fast han stod stilla som sten hela låten och jag satt och väntade på att den här lugna låten skulle blixtra till och göra så jag hoppade högt i soffan så älskar jag den! Så galet bra!! Ett stort plus för hans outfit också!

5. Anders Ekborg - Usch. Usch. Usch.

6. Jessica Andersson - Snygg makeup. Det var allt.

7. Frispråkarn - När jag såg honom tänkte jag på den där knäppgöken som inte känner smärta i Flickan som lekte med Elden. När jag hörde vad hans låt hette och hur den lät. Då slutade jag lyssna och titta.

8. Salem Al Fakir - OH MY! OH MY! OH MY! OH MY GOD! Jag är fulltsändigt kär i Salem! Han är så underbart söt och hans låt är bland den bästa som finns! Så fort jag hittar den på spotify kommer den pryda "Mina älsklingspojkar"-listan och spelas om och om och om och om och om igen! I'm in love!
Och, han var riktigt söt i sin kostym!

Det här var en liten kort resumé om första deltävlingen. Det är nästan så jag struntar i dom andra nu när Salem är vidare! nästan.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0