Jag ska plugga. igen.

Godmorgon!
Eller, det kanske är för sent för morgon men det spelar ingen roll. Vaknade vid halv tolv så det är ju nästan morgon. Igår hade vi supermysigt, det var Frida, Anne, Rebecka och jag. Vi käkade pizza, massor av godis och kollade på Sex and the city. Så grymt bra är den! Jag såg allt några chockade miner i rummet när vissa sexscener visaded. Gick hem runt elva, eller nej mamma kom och hämtade mig, sen kollade vi på Crocodile Dundee resten av kvällen. Han är allt bra snygg den där Dundee. Eller, bara när han har sin hatt på sig. Så vill jag att min blivande man också ska se ut när han är, runt 50 typ?
NU så ska jag i alla fall fylla på mitt smoothieglas och sätta igång med pluggandet. Söndag = pluggdag. Ska försöka hinna klart allt innan fyra för då ska jag ÄNTLIGEN träna locking! Känns som en evighet, och jag har missat för många lektioner!
Hoppas ni får en bra och roligare dag än jag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0