It's complicated


Godmorgon!
Idag vaknade jag tidigt, konstigt, med tanke på att jag gick och la mig sent. Men det är bra för nu har jag tid att plugga innan mamma och jag drar på bio. Vi ska se It's complicated, hoppas den är bra! Senare ikväll är det träning, men jag hinner inte gå på den för vid 18.00 ska jag på en spelning som min konfaledare har tillsammans med en kompis. Frida och jag ska gå på den. Ska bli riktigt mysigt! Emil, som min konfaledare heter, spelar trummor grymt bra och han sjunger typ som en gud, eller nåt!
Men mina första planer är att börja samla fakta och shit till mitt NO-arbete som vi ska göra i skolan. Jag är sent ute, jag vet. Efter sportlovet ska det bli ändring och jag ska verkligen skärpa mig med skolan!
Men nu.. ska jag gå och göra oboy och plugga!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0