I heart you


Gjorde ett hjärta av snö på husväggen när jag kom hem. Fint.

Hej hopp.
Ni anar inte hur trött jag är. Eller jo det kanske ni gör, väldigt trött är jag i alla fall! Höll på att somna sista lektionen. Och då är jag seriös.
Efter skolan idag har jag inte gjort mycket dock. Kollat på tv och spelat guitar hero. Inget mer. Punkt slut. Nu hade jag tänkt att öva lite på franska glosorna och sen slänga mig i sängen och kolla klart på This is it.
Jag är verkligen ledsen att det inte har blivit så mycket uppdatering dom senaste dagarna. Har haft mycket att göra, har inte orkat göra annat och så vidare. Ber om ursäkt. Jag bloggar så fort jag kan. Nästan.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Härlig bild!

2010-02-25 @ 21:29:22
URL: http://loodie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0