Hemma

Hej!
Trodde jag hade skrivit ett inlägg om att jag är hemma, men kom på att jag inte hade det! Jag är hemma och supertrött i alla fall. Jag orkar verkligen inte skriva något långt intressant inlägg. Kom hem runt fem och skulle börja skotta snö! Vi skottade till.. tio över sex! Från att redan vara trött är jag supertrött! Funderar på om jag ska träffa Sandy ikväll, Imma också kanske. Jag vet inte om hon är hemma än hon åker ju bil hem, men det blir väl till att ringa henne snart.
Förresten, Anja Pärsson är ju en förjävla cool människa! Satan i gatan va tuff hon är! Såg hennes fall nu (jag missade det live, låter som jag ville se det?!) och att hon tog brons dagen efter är ju grymt coolt! Tummen upp för Anja!
Nu ska jag slappa lite till.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0