Our God, is an awesome God, He Reigns

Hej!
Igår när jag kom hem var jag trött och lite ledsen så jag orkade inte uppdatera. Frida och jag är deprimerade nu för att lägret är över. Det här lägret har jag blivit så himla bra kompis med alla som jag blev ganska bra kompis med förra lägret och I love u guys! Imorgon är det konfa! Då blir man nog lite glad.



Jag och Alex på färjan


Frida och jag


Jag, Walter Owens och Linnea efter Gospelkonserten igår!

Just nu är jag inte alls sugen på att ägna min tid åt att plugga eller att gå i skolan nu men jag antar att jag måste så därför blir det typ inte alls mycket uppdatering! Jag som tycker om att blogga.. men jag kanske får ha en halv bloggpaus.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Johannes

Saknar... Det var en helt underbar helg!

tur att det är tisdag idag : )

2010-02-02 @ 10:05:51
URL: http://pandalover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0