Do you want a cookie?

Hej!
Sitter hemma i soffan framför Ellens show (Ellen DeGeners). Jag brukar kolla på det när jag är hemma. Egentligen ska jag vara i skolan, men igår mådde jag ganska dåligt och i morse när jag vaknade så mådde jag också ganska dåligt. Nu mår jag lite bättre men har svag huvudvärk. Såå jag tänkte att jag stannar hemma idag och vilar upp mig, dels för nästa veckas skola och så att jag blir frisk till lovet! Ska bli så galet kul att åka till österrike med Linnea, Imma och Elsa, jag längtar!

Idag har jag planerat att jag ska börja och försöka hinna klart med min bokrecension som ska vara klar nästa fredag. Jag har gott om tid men jag känner att jag måste verkligen bli bättre på att planera upp min tid! Annars ska jag slappa sönder.

Förresten! Min klass ska börja sälja kakor nu för vi ska samla in pengar till en skolresa så om ni vill köpa (jättegoda!!) kakor av mig och hjälpa oss med insamlingen så kan ni mejla mig på [email protected]. Det vore grymt snällt!
Nu ska jag mysa lite!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Johannes

Åh^^ Är det sådanna kakor som kostar 50 spänn paketet?

Har du dubbla chokladflarn så köper jag en ask!^^

2010-02-05 @ 09:07:54
URL: http://pandalover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0