Chocolat chaud

Hejsan. Nu sitter jag här med min varma choklad igen. Men jag har ätit en clementin också så lite nyttig är jag allt. Pappa och jag var precis i affären och handlade lite saker till morgondagens franskalektion. Vi ska baka.
Tänkte först packa, men det orkar jag inte, så jag får hoppa över tonår i morgon (supertråkigt ju!), sen tänkte jag att eftersom jag inte packar kan jag ju städa, men det orkade jag inte så nu tänkte jag börja lite smått på en ny låt. Vi får se hur det går med det. Juste! Jag ska göra ett inlägg om hur man gör rörliga bilder först!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Frida

Neeej!! Tonår utan dig blir inte samma sak :(<3

2010-02-11 @ 22:23:13
URL: http://fridasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0