Chatt med Baby Senorita

Nu sitter jag hemma hos Imma med Sandy! Vi har verkligen superkul! Sitter vid datorn och mobilen. Jag var inne på immas ebuddy och chattade lite med Göteborgs stolthet, Baby Seniorita. Tur att det var Immas msn. Jag vill ju inte verka vara en galning.

Imma: hejj läser din blogg. du är min idol!

Imma: jag har också gått på ******! (skolan) :)

Imma: Snälla svara mig!

Imma: jag har också blogg! www.immaaah.blogg.se

Aliette: men käft

Imma: Men du är min idol!<3

Imma: Kan du inte ha en läsarträff?

*skickar vibb*

*skickar vibb*

Aliette: mm

Imma: :'( Snälla

Aliette: men ja du e jätte coool ;)

Imma: vid poseiodon! lite Göteborgigt! <3

Aliette: skabb

Imma: Jag finns i samma skolkatalog som dig!

Imma: vill du inte bada med mig i poseidon? och dricka den där goda drickan från brasilien? :D

*Aliette är inte inloggad*


Vi har så himla roligt. Det här är vad vi gör på lördagskvällen! Tråkigt att hon var så tvär mot sina fans. Det gillar vi inte!
Nu ska jag kolla in kläder hos Nelly!
KRAM


Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

sv; vad kul! Och tack för att du gillar mina bilder ==)

2010-02-20 @ 22:48:44
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0