Allt händer nu

Hej.
Åh nyss för typ en timme sen mådde jag asbra och sen kanade allt. Min capoeira kurs som jag gick tillsammans med min favoritlärare, Robby, har lagts ner bara för att det bara var jag i gruppen! Det ska tydligen minst vara 4 st, men jag älskade verkligen den gruppen! Bara idag, kunde jag stå på händer. Även om Robby hjälpte mig upp först så är det framsteg! Jag kunde gå ner i brygga och kicka bak benen så jag stod upp (med hjälp från Robby). Och sen berättar han, med sin knasiga engelska att klassen läggs ner! FAN. Jag är på riktigt dåligt humör nu.

Sen händer det en grej som jag håller utanför bloggen när jag kom hem som gjorde mig väldigt ledsen och nu sitter det en liten klump i hjärtat som jag inte tror kommer försvinna på länge. FAN ALLTSÅ. Jag känner mig bara på riktigt dåligt humör så jag ska inte skriva mer tråkiga saker, plugga istället. Hoppas ni har en bra kväll i alla fall!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0