500

Hej!
Hur är läget med er idag? Jag sitter i skolan just nu och har teknik, sista terminen jag har det så jag måste satsa! Det märker ni ju att jag gör när jag sitter och bloggar.. eller hur?
Nej men, vi ska komma på ett föremål som vi kan designa om och göra det bättre, men jag kommer inte på något. Har verkligen ingen aning om vad jag ska göra!

Om en kvart slutar vi ändå och eftersom min pappa är bra på design får han nog hjälpa mig sen. Men först måste jag börja packa och tvätta när jag kommer hem! Åker ju till österrike på lördag! Imma och Linnea åker idag, men dom åker bil! Haha usch. Hatar att åka bil.
Nu måste jag jobba lite!
PUSS

förresten, det här är mitt 500 inlägg, hoho, trodde jag hade gjort fler!

Kommentarer
Postat av: Anonym

diggar din nya design:)

2010-02-11 @ 15:40:46
URL: http://elingoes.blogg.se/
Postat av: Frida

Moa jag tycker din header är väldigt fin :D

2010-02-11 @ 16:41:55
URL: http://fridasusanne.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter immas blogg?

2010-02-11 @ 18:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0