Tuesday is D-day

Hej!
Förlåt för jättedålig uppdatering. Hela dagen igår var jag ju som sagt på konfamöte och sen när jag kom hem blev det till att göra teknikläxan och sen drog jag till friskis&svettis, igen! I lördags var jag där och igår åkte jag och Vanessa dit och körde ett medelpass och ki box! Så jäkla roligt var det på ki boxen men jag fick sjukt ont i handlederna efter.
Jag kan säga att jag var totalt slut efter! När jag kom hem låg jag på vardagsrumsgolvet och pratade i telefon med gissa vem? Elsa såklart. Hon ringde mig för att jag hade ringt henne och så kom jag inte ihåg vad jag skulle säga och hon skulle säga något men hon kom inte ihåg det heller. Såna samtal brukar vi ha! :)
ELSA FÖRRESTEN, SKICKA BILDERNA!!

Nu sitter jag och käkar lite glass faktiskt. Jag blev supersugen. Sims ska jag spela också! Det är typ tre timmar kvar tills jag måste åka till träningen så jag har gott om tid.

I morgon börjar ju Idol! Och Andra Avenyn! Idol, idol, idol! :D Förresten, jag har för mig att en tjej som var med på partille cup och dansade ska vara med i idol! Hon heter Felicia! Så om ni ser någon som heter felicia kan det vara hon!
Semifinalen ska ju vara i göteborg hörde jag också! Någon som ska dit? Jag är riktigt sugen på att köpa biljett!

Hoppas att den här säsongen av AA är bra i alla fall. Förra var väl lite sisådär. Är det någon mer än jag som hatar Greger och Sigrid? Usch på dom. Eller inte dom som personer annars utan just karaktärerna Greger och Sigrid.


Nu ska jag äta upp min glass och spela sims!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Annika

Är semifinalen i gbg? o:

Då blev man ju sugen, haha! :D

2009-09-07 @ 16:42:13
URL: http://solbraenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0