Nine eleven 2001

Hej.
Jag känner mig lite skärrad nu. Jag har gåshud. Jag såg precis filmen Flight 93. Den handlade om ett av fyra plan som blev kapat den 11 september 2001. Jag kommer ihåg det faktiskt. Även fast jag bara var 6 år. Jag vet att det var något som hände och att massor av människor dog. Nu vet jag mer. Det är så fruktansvärt hemskt! Den här filmen var riktigt, riktigt bra. Två plan kraschade ju in i World Trade Center tornen och ett tredje i Pentagon. Det fjärde blev kapat men stoppat av passagerarna. Dock kraschlandade det på en åker och alla dog.. Om jag såg rätt..
Se filmen! Så fruktansvärt bra, men så fruktansvärt hemsk.
R.I.P Alla som dog den 11 september 2001



Nu ska jag skicka iväg ett mejl till min pappa, och sen spela lite sims innan jag ska sova. Min familj håller på att gå sönder.. Barnet vill inte göra läxorna, sova eller leka. Vilket gör att han är trött hela tiden, han har inte kul och då vill han inte göra läxorna och då är han dålig i skolan.. Jag måste lösa det. Det är såna problem jag hantas med. Inte flygattacker.. Lite svag känner man sig..

Sovgott.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi var där några månader efter och kollade, det var riktigt hemskt att se

2009-09-12 @ 12:59:41
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0