Movies all day long

Heej.
Mår lite bättre och ändå lite sämre. Jag vet inte riktigt. Förkyld som attan och huvudvärk igen. Min heshet är nästan borta i alla fall.
Mamma kom hem från jobbet för en timme sen eller nåt och hon hade hyrt filmer till mig! Jag kommer vara hemma från skolan i morgon så då sitter det fint med en massa filmer att kolla på!


Seven pounds, 17 again och Revolutionary road kommer jag sitta och glo på¨i morgon!

Immisen är ju också sjuk men hon ska komma hit i morgon och mysa framför filmerna med mig. Vi kommer sitta framför tv:n som små snoriga femåringar och äta glass eller godis!
Vad tycks om den nya designen förresten? I like it! Men snart tröttnar jag väl så blir det något nytt! Hoppas ni inte störs av det :)
Nu ska jag fortsätta vara med min kompis TV:N!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: elsa

FINFIN! :D

2009-09-09 @ 21:01:26
URL: http://alltomelsa.blogg.se/
Postat av: elsa

kommer du inte imorgon heller? :(

Du måste bli frisk snart!



Puss E

2009-09-09 @ 21:26:59
URL: http://alltomelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0