Love it!

Heej!
Sitter och hickar i soffan. Imma ska åka hem nu :( Men det ger mig tid att göra matte. Blir så distraherad annars. Jag är jättenöjd med min hårfärg nu. Så blont och fint. Men inte så platinablont som dessie, paow eller kissie! Nej nej, usch nej. Mer naturligt.  Ser ni någon skillnad?
`

I morgon tror jag att jag ska gå till skolan. Mamma tycker jag ska vara hemma men vi går ändå bara till tolv och då är det lugnt. Tyvärr blir det inte någon träning.. Men jag får väl följa med och titta på. Måste prata med min locking tränare också för jag går nämligen i nybörjare (eftersom jag inte ville dansa på söndagar) men jag ska gå i söndagsgruppen ändå för dom ska göra en sån himla rolig uppvisning!

På fredag är det skolfotografering! Lite panik? Nejdå. Det är bara att sätta på sig något jag trivs i. Men jag vet inte vad.. Jag funderar på det här

Jag tror den är klickbar.

Det kommer nog bli det! Har ni bestämt vad ni ska ha? Eller har ni redan haft fotografering?
Nu ska jag plugga lite!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: elsa

kan du inte ha den bilden i menyn? :)

2009-09-10 @ 21:23:50
Postat av: Elin

det var jättefint! (:

2009-09-11 @ 16:04:06
URL: http://elingoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0