Colorful day

Godmorgon.
Idag känner jag mig lite bättre, men är fortfarande hängig, snorig och lite ont i huvudet. Imma ringde och väckte mig i morse vid halv tio. Jag bokstavligt talat hoppade ur sängen för jag blev så rädd. Men vi har sett på första filmen, Seven pounds, nu. Eller snart är den slut. Jag förstår inte så mycket egentligen men den är ändå bra. Elin du får förklara för mig!
Under filmen har vi slingat varandras hår :) Så om ett tag har mitt hår torkat och då får jag se om det är någon skillnad. Hoppas det. Vi har slingat det ljusare, inte grönt eller något!
Jag kan visa bild sen!
Nu ska vi kolla klart och sen blir det film nummer två, 17 again!
Puss och kram


Snygga hunken Zac Efron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0