YOU ARE MINE!

Hej hopp!
Nu är jag på landet och min lilla knaskusin sitter bredvid mig. Vi tittar på Phineas och Ferb och förut var det Bumbibjörnarna.. och han har stoppat enkronor i öronen!
Snart ska vi göra hemmagjord pizza, såklart med curry och banan! Ikväll blir det lördagsmys med godis, glass och film. Little miss sunshine är ju på tv! Älskar den filmen!

Förut var mamma och jag och handlade lite och då smet jag in på ginatricot! Hittade väskan och jag blev kär!

NU ÄR DU MIN! :)

Här kommer dagens outfit också!

Kavaj - Mammas gamla
Klänning - Sönderklippt t-shirt från Shanghai
Leggins - Sönderklippta leggings från Bikbok
Skor - Converse med nitar

Jo förresten. Jag tänkte på en sak. Jag fick en kommentar av en tjej som går på min skola i sjuan. Hon skrev: sluta leka modebloggare -.-
Alltså.. jag bloggar väl om vad jag vill? Jag klagar inte på hennes blogg.. Varför orkar man ens lägga ner tid på sånt? Om jag får för mig att skriva något elakt på någons blogg får jag alltid en sån dålig känsla i kroppen och tar bort allt. Får inte ni det? Speciellt till någon som man inte ens har pratat med? Det är väldigt lågt och töntigt. Men alla får tycka som dom vill, men det betyder inte att man behöver säga/skriva det ;)
Väldigt moget tycker jag.. inte.

Nu ska jag fortsätta kolla på Disneydags tillsammans med min älskling! Hoppas ni får en toppenkväll! :)
PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, pinsamt för henne!

Finfin väska :)

2009-10-24 @ 22:55:20
URL: http://dearhanna.blogg.se/
Postat av: elsa

va snygg väskan och outfiten var!



Hahah aa såg hennes kommentar! :P



SAKNAR IG! pusss

2009-10-26 @ 20:39:07
URL: http://alltomelsa.blogg.se/
Postat av: daniela

snygg väska!

2009-10-27 @ 15:18:51
URL: http://ddanielas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0