Svenska hollywoodfruar

Hej!
Nu har jag näästan skrivit klart sammanfattningen. Eller det är vad jag tror. Jag har svarat på mina frågor men jag har inte kollat i lathunden eller vad det nu heter så jag är inte säker. Men jag orkar inte skriva mer på det nu. Kanske ikväll. Jag skulle ju inte göra läxor! Ahhrrg! Nåväl.. Svenskan göra jag på tisdag eller i morgon och musiken på onsdag. Hemkunskaps läxan kan jag göra i morgon.
Men nu ska jag kolla på Svenska hollywoodfruar på tv3.se/play. Förresten vad tycker ni om min nya header? :P Jag vet det är wannabe Style by kling, det är meningen!
PUSS

Kommentarer
Postat av: maria

jag gjorde inte så mycket... tog de lugnt :) vad har du för dig nu då?

2009-10-11 @ 18:15:17
URL: http://iiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0