Studiedag

Godmorgon!
Återigen är det söndag och i morgon är det måndag. Och måndag betyder skola. Idag ska jag plugga så att jag blir klar med min SO, Svenska och förhoppningsvis hinner jag läsa klart min svenska bok så att jag hinner börja på min engelska bok. Det här ska jag hinna innan fem så att jag slipper göra saker efter träningen.

Vad ska ni hitta på idag annars? Det är ju inte sådär himla roligt väder ute så jag antar att de flesta av er kommer vara inomhus. Kanske kolla på film :) Jag ska försöka hinna med ett litet modeinlägg senare! Eller mode och mode.. kläder handlar det om!
Men nu ska jag plugga och skriva en sammanfattning om Christofer Columbus!
PUSSOCHKRAM


Kommentarer
Postat av: Mia

Studiedag?

2009-10-11 @ 12:11:11
URL: http://duvetmia.blogg.se/
Postat av: maria

fin blogg :) hoppas du får en trevlig söndag :)

2009-10-11 @ 12:31:22
URL: http://iiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0