Spotifylistor sökes

Heej!
Nu är klockan nio och det betyder Inlåst! Tv-programmet alltså.. Jag har precis kollat slutet på S.O.S gute. Lite läskigt faktiskt. Eller kanske inte typ sjuttonåringar som är fulla nej nej, utan det var en tjej som hade skadat sig och fått hjärnskakning och hon grät jättemycket. Det var lite läskigt. 
Nu är jag så tråkig och skriver om vad jag har gjort men.. so what. Jag har precis jobbat 3 sidor i matteboken så jag känner att jag inte behöver göra mer. Vi skulle vara klara med sju sidor till i morgon och jag har 3 kvar. Dom gör jag på mattelektionen i morgon.
Vi fick tillbaka teknikproven idag också! 19/22 fick jag :) Det är jag nöjd med!
Igår skulle det ju bli ett modeinlägg med What NOT to wear. Men det blev det inte. Det blir det inte idag heller! Men i morgon LOVAR JAG! JAG LOVAR VERKLIGEN!
Haha nu såg jag precis en naken gubbe på tv! Sexiigt ;) Haha japp, det är lite av min humor.. nästan lite som kiss och bajs.
Nu börjar det spåra ut här!
PUSSOCHKRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0