snabbis

Hej!

Hur är läget? Jag har precis laddat ner det nya msn. Jag vet faktiskt inte riktigt varför. Det är nog för att varje gång jag loggar in så står det att dom vill att jag laddar ner det nya. Idag gjorde jag det. Fast jag ser ingen skillnad..
Badat har jag också gjort. Är alltid så kall och trött när jag kommer hem från skolan så den här veckan har varit värsta badveckan! Känns bra.
Jag hade tänkt att ta itu med mitt rum eftersom det ser ut som ett rent helvete. Som vanligt så börjar det med att jag lägger mina kläder i en hög på golvet och den bara byggs på och byggs på! Sen ska jag kanske jobba lite med min SO och ikväll ska jag läsa länge i min bok! Nu ska vi plötsligt ha en bokrecension i svenskan OCH i engelskan och det fanns inga bra, korta böcker på engelska i biblioteket så nu gäller det att ligga i.

 

OJ  JAG MÅSTE GÅ NU!

SKRIVER MER SEN! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0