Shit, shit, shit

Godmorgon människor.
Jag är trött. Inte jättetrött men lite seg sådär. Jag ringde Elsa och frågade om hon ville åka till stan men det var inte aktuellt. Hon skulle göra läxor och då kom jag på att jag också måste göra läxor. Jag är sååå klumpig gällande franskaläxan. Vi har haft över en vecka på oss med den och jag tänkte att jag gör den under helgen så i torsdags tog jag inte med dom hem. I fredags var vi ju inte i skolan så nu har jag inga böcker. Och jag kan ingenting.
Jag får ringa till Sandy och fråga om jag kan låna hennes bok.
So måste jag också göra, och plugga till matteprovet. Det var någon mer läxa som jag har tills i morgon, men jag kommer inte på det nu. Usch vad mycket det blev nu...

Senare har jag träning också så jag måste hinna göra allt innan jag ska till den. Fasen att jag inte började med det här tidigare! Nu blev jag plötsligt orolig över franskan.. Attans!
Vi ses.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Just nu har jag Veckans Blogg på min blogg. Det man vinner är en länkning i menyn tills nästa vinnare utses! Så om du vill vara med - vilket är superlätt - är det bara att skriva en kommentar i detta inlägg http://sannasrum.blogg.se/2009/october/veckans-blogg-anmal-dig.html att du är med och tävlar! Lycka till!

2009-10-04 @ 16:22:04
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0