Raybans


Såhär roligt har jag när jag gör SO! Jag tycker mina hemmagjorda raybans är mycket coolare.. Vad tycks? ;) Nej men nu är jag faktiskt klar med min SO!!! Hur skönt som helst. Pappa sitter och läser igenom den och jag får väl ändra det som är fel men sen är jag HELT KLART!
Jag blir så himla trött på blogg.se för bloggen är hur seg som helst! Alla andra internetsidor går fort men så ska man ladda upp en bild eller ens logga in på bloggen och då går det i värre än snigelfart!

Nu hade jag planerat att ta en dusch eftersom jag inte gjort det sen jag kom hem. Sen ska jag antingen kolla på The secret life of the american teenagers på datorn, eller så ska jag skissa på en klänning jag vill börja sy i morgon på slöjden eller så ska jag läsa klart min bok! Jag har inte riktigt bestämt mig :P Tror det blir alternativ två och tre men jag vill se på TSLOTA! Fin förkortning va? Det är ju så himla långt att skriva...
Nu ska jag dra!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan sötnos! :) Allt bra med dig idag?



Btw, ska vi följa varann via bloglovin? :D

2009-10-13 @ 14:19:10
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0