RAW!

Varning för långt inlägg!

Godkväll alla människor!
Nu är det trettio minuter sedan jag skrev rubriken på det här inlägget. Finns ju massor av saker som händer på facebook! Jag är typ beroende :P
Jag är hemkommen från träningen, har inte duschat (usch) men jag har ätit pizza! Mumma :)
Jag har hunnit pimpa mina converse också! Dom blev så galet snygga!

Jag råkade göra sönder en av nitarna så på ena skon är det bara en.. men Elsa är så gullig så jag ska få en ny i morgon :)

Jag fick en fråga från Hanna och hon undrade vad Locking egentligen är. Locking är ju en dans som jag dansar, min favoritdans! Det är ganska svårt att förklara så jag visar med en film!


Det här kanske inte var det bästa men det är väldigt bra! Locking är en väldigt glad dans med mycket ansiktsuttryck och lite Oliver Twist över det hela.

Kläderna är en sak som jag tycker är grymt roligt med locking!
Kolla på de här människorna som dansar locking, de har ascoola kläder och dansar väldigt bra!

Här är ett litet smakprov på hur jag kan se ut när jag dansar locking! :)Bilderna är klickbara!

Jag anser att i locking kan man klä sig hur man vill! På bilderna har jag knästrumpor, skjorta och en I<3NY tröja på mig. Avklippta mjukisbyxor med leggings under har jag också. Jag brukar ha cykelbyxor som inte syns men jag hittade dom inte idag så det fick bli vita leggings! Lockingen har ingen lag ;) Jag tycker också att det är asballt att ha en snetoffs eller stor boll på huvudet (bilden i mitten). Locking är galet! Men ojj så roligt :)

Nu har jag skrivit massor om locking och det blev ett långt inlägg och ojj.. klockan är tio! Jag ska gå ner och ta en skön dusch och sen blir det sängen!

PUSSAR

 


Kommentarer
Postat av: Saba

ja jag menar conversen:) skit snygga! hur gör du de?

2009-10-19 @ 02:20:17
URL: http://sabiis.blogg.se/
Postat av: EMMA

jag tog det bara lugnt igår (: vad händer idag?

2009-10-19 @ 10:22:56
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0