Pure love

Godmorgon!
Mmmmmm va härlig känsla jag har i hela kroppen! DET ÄR LOV! Så himla skönt! Inga läxor inga tidiga mornar och inga stressiga dagar! I alla fall på en vecka, hoppas jag.
Idag ska jag åka till landet och träffa min morfar och "mormor", Merkurius kommer också dit :) Vet ni? Den lilla konstiga människan gillar tonfisk?! Han är.. sju år eller nåt och ganska kräsen, men han gillar tonfisk! What's up with that?

Jag låg och kollade i min två veckor gamla Fredag igår och Elin Kling hade gjort ett väskspecial. Jag älskar ju väskor och jag föll för den här!

Jag har inga riktiga jeans heller så jag föll för de här! Min kära mor kanske kan pröjsa lite ;)

Nu ska jag nog käka lite frukost och packa lite kläder!
PUSSAR

Kommentarer
Postat av: filippa

sluta lek modebloggare -.-

2009-10-24 @ 13:20:19
URL: http://fkouthoofd.blogg.se/
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Jag vet inte alls vad som händer idag, fram till nu har jag bara slöat så ska nog gå ut på en promenad snart, annars kommer jag nog bara lata bort hela dagen ;P Fast det vore väl kanske okej med tanke på att det är lördag!



Kul att hälsa på släkt, vad ska du hitta på efter det?

Heter den lilla killen Merkurius? Coolt isåfall, känner så väl igen det men vet inte var ifrån :P

och neej, det låter ju inte så jättevanligt att så små ska gilla tonfisk, haha :D ungar är härligt knasiga!



Kraam på dig <3

2009-10-24 @ 14:10:56
URL: http://wazup.blogg.se/
Postat av: isabella

fina jeans :D

2009-10-27 @ 16:39:05
URL: http://subella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0