PLUGGA, SOVA, BLOGGA.. LEVA?

Heeej!
Förlåt för dagens sämsta uppdatering! Efter skolan kom jag hem, hann äta lite mellanmål och sen gick jag till bussen. Okej jag hann läsa tidningen också men blogga hann jag inte med! Sen var jag på konfan från fem till sju. Jag kom hem runt halv åtta. Då var det bara dags att sätta igång och plugga! Jag åt lite middag och var inne på facebook och msnade med människor samtidigt så jag hade ingen tanke på att blogga. Sen var det desperate och jag är ju så desperat så det fick man ju bara inte missa!! Sen var klockan tio och då fick jag sätta mig och göra klart resten eftersom matteläxan och hkkläxan ska in i morgon! Så nu är jag klar! Har pluggat konstant i 1,5 h. Det är fasen jobbigt! Inga pauser. Usch.
Jag förstår att ni inte alls tycker det är kul att läsa om vilka läxor jag har men det var en liten ursäkt för att jag inte bloggade.
Imorgon blir det förhoppningsvis ändring på det! Har nog inga läxor som verkligen måste göras och har jag det så gör jag dom så fort jag kommer hem från skolan! Tror jag :)

Konfan var jätterolig idag, som vanligt. Alla människor är sååå himla mysiga och roliga! STORT plus till dom :) Jag ger faktiskt också ett plus för höstkylan! Tycker det är suuuupermysigt när det är lagom mörkt, alla löven har fallit till marken och är röda och gula! Och det bästa. Man får liksom kura in sig i lager av kläder! Jag älskar liksom känslan av att ha stora halsdukar och lång, tjock jacka på mig! Supermysigt jö!
Jag bjuder på en bild från när jag och Elsa var i stan i helgen! Men nu ska jag sova!

Elsa och jag hade ju en superlyxig budgetvariant av fika! ;) Ni har väl inte missat
vårt videoinlägg?

PUSSPÅER♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har jättefin klädstil och jätte kul blogg!

Ville bara säga det:)

2009-10-15 @ 21:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0