Outfit of yesterday

Godmorgon! Eller.. morgon och morgon. Klockan är ju över ett. Fast jag har inte varit vaken så länge. Igår gick jag och la mig nästan så fort jag kom hem och vaknade runt tio i morse. Med huvudvärk. Usch och fy! Ont i halsen har jag också.
Vad ska man göra idag? Är ju inte på topp så jag orkar inte göra så mycket. Är sugen på att baka bröd eller något! GE MIG TIPS PÅ VAD MAN KAN GÖRA EN TRÅKIG DAG!

Igår så tog jag lite outfitbilder som jag glömde lägga upp så idag får ni gårdagens outfit!


Idag har jag ju tid att göra ett inlägg om kläder som jag har lovat två-tre gånger. Fast inte nu! Jag måste liksom tjata lite om det så att ni ska bli sugna på att se hur det kommer bli!

Ikväll är det Blogawards också! Åhh jag önskar jag hade fler läsare (massa fler) så att jag fick åka dit! Elsa och jag skulle ta all uppmärksamheten! ;)
Nu ska jag återgå till att kolla in lite bloggar för inspiration och kolla på andra avenyn!
PUSSAR FRÅN MEJ


Kommentarer
Postat av: melina

gud vilka söta bilder :D

2009-10-17 @ 23:46:32
URL: http://mmelinal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0