On the bathroomfloor

                                 Pratar med Elsa såklart ;) Och jag har faktiskt kläder under morgonrocken!

Hej!

Jag har precis avnjutit ett underbart bad! Hur skönt som helst. Satt och pratade med Elsa en kvart innan jag doppade mig så nu är även onödigt telefonsamtal avklarat för dagen!
Jag har haft datorn på badrumsgolvet, så långt ifrån badkaret som det gick (för att vara säker!). Men spotify har rullat på med sköna låtar. Jag låg faktiskt och tänjde eller hur fasen man skriver och jag kan ju nääästan gå ner i spagat om jag sitter mot golvet och nu kan jag nästan ta upp benet till huvudet. Det är i och för sig om jag ligger på rygg. Att stå upp är väl nästa steg. Fattar någon vad jag snackar om?

Jag måste plugga teknik kom jag ju på nu! I morgon är det prov. Undrar hur detta kommer gå. Jag kommer nog bara att läsa igenom häftena och se om jag kan svara på frågorna och så får det gå som det går i morgon. Idag var det matteprov, kändes GÖTTIS! Jag tror det gick bra :)
Hur förbereder ni er inför prov? :)

Om 40 minuter är det Greys Anatomy också! Oj oj oj vad bra det är! Synd att det är så mycket reklam för ett avsnitt är egentligen typ 40 minuter utan pauser och då är det 20 minuter som går åt till att det ska vara reklam! Men tänk då om det inte var reklam utan en timmes konstant Greys Anatomy! Det skulle vara gött.

Jag såg på blogg.se's startsida idag också att det var en tjej som ville ha guldnaglar. Nu blev jag grymt sugen på det. Målade dom röda i morse men efter en hand började det ta slut så det blev inte så snyggt på högerhanden. Funderar på att ta bort det och måla nytt med någon häftig färg, som guld! Jag har faktiskt ett guldnagellack. Frågan är om det kommer bli senapsgult istället för guldigt? Hm..


Bild lånad från Camilla.

Nu ska jag gå upp och tämja eller tänja eller stretcha eller vad man nu säger!!
PUSSOCHKRAM TILL ALLA SÖTA :)


Kommentarer
Postat av: elsa

Va collt de va! :D

2009-10-07 @ 21:00:29
URL: http://alltomelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0