Oh yeah

Hej!
Idag känner jag mig riktigt på topp glad! Vi hade orientering idag och det tycker jag är kul. Men igår så var jag så himla nervös för nu i åttan så vill man ju prestera mer för att få bra betyg och jag är inte så snabb när jag springer så jag kände att det här kommer gå åt helvete.
Men i morse bestämde Bella och jag att vi skulle springa tillsammans och vi klarade 31 kontroller på 2 h och 15 min. Man hade max 2 h och 30 min. Så jag är jättenöjd. Vissa killar i min klass klarade det visserligen på 1 h och 45 min och allt var det var och det var ju jättebra men spelar typ ingen roll i det här läget.
DET HÄR GJORDE MIG GLAD!


Nu är jag på slapp humör och ligger i soffan. Har träning om.. ungefär två timmar. Idag orkar jag bara träna locking så det blir ingen street.
IKVÄLL ÄR DET FREESTYLE JAM PÅ DANSHUSET OCKSÅ! KLOCKAN 19.00 FÖR ER SOM VILL GÅ! INTRÄDET ÄR 20 KR.
Jag ska dock inte gå. Orkar inte. Men nu fick danshuset lite extra reklam.
Nu ska jag mysa under en varm filt!
PUSSOCHKRAM

Kommentarer
Postat av: annika

OJJ! Vad bra du var! o:

MVG+ för moa! :D

2009-10-02 @ 14:10:01
URL: http://solbraenna.blogg.se/
Postat av: Elin magnusson

MOa=MVGBARN _:D

2009-10-02 @ 17:37:15
URL: http://elingoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0